Szolgáltatás

Mit várhatunk egy garancia utáni, nem gyár iPhone szerviz szolgáltatásától?

Mit várhatunk egy garancia utáni, nem gyár iPhone szerviz szolgáltatásától?

Az Apple készülékeknek nem csak megvásárlása, szervizelése sem olcsó mulatság. Sok esetben a garancia elvesztésétől való félelem kényszerpályára állítja a használókat, de több olyan eset is előfordulhat, amikor előnyös választás lehet egy nem gyár, márkafüggetlen iPhone szerviz. Ha a készülék már nem garanciális, vagy a probléma olyan jellegű, amire nem terjed ki a gyári garancia (például képernyő eltörése) és hivatalos javítása annyival drágább, hogy azzal együtt már nem éri meg a gyári jótállás fenntartása, akkor megoldás lehet egy nem hivatalos Apple szerviz. Budapest több pontján is hirdetik magukat szolgáltatók. Közülük az egyik megbízható vállalkozás a VIII. kerületi Corvin közben üzemelő Mobee, az ő példájukon megnézzük, mit várhatunk el, ha hozzájuk fordulunk.

Először is jóval nagyobb rugalmasságot. A nyitvatartás alatt bármikor személyesen bevihetjük készülékünket, de van mód azt szervizfutár segítségével is beküldeni. A javítással kapcsolatban azonnal szakértő válaszokat kaphatunk és sok esetben akár azonnal neki tudnak fogni a mobiltelefon javításának. Ez azt is jelenti, hogy a telefon akár aznap, néhány órán belül elkészülhet. Egy akkumulátor, gomb vagy töltőcsatlakozó csere pillanatok alatt elkészül, akár meg is várható.

Az esetek többségében van lehetőségünk választani az alkatrészek közül. Gyári minőségű és utángyártott darabok is rendelkezésre állnak a legnépszerűbb telefonokhoz, de a ritkább, akár hazánkban egyáltalán nem forgalmazott készülékekhez is egy napon belül meg tudják oldani a szállítást. Akár eredeti, akár a kedvezőbb árú utángyártott alkatrészt választunk, az elvégzett javításra és a beépített alkatrészre minden esetben jótállást vállal a szerviz.

Összefoglalva egy márkafüggetlen szervizben ugyanolyan szakértő technikus csapat dolgozik, mint a hivatalos Apple szervizekben. Ugyanakkor nem kötik őket a multi szabályai és eljárásrendjei, hanem valóban legjobb tudásuk alapján dolgozhatnak. A teljes folyamat ügyfélközpontú, nem a vendégnek kell alkalmazkodnia a cég szokásaihoz, hanem a szerviz próbálja a lehető legjobban kiszolgálni a fogyasztót. A javítás olcsóbb, gyorsabb, de ugyanúgy vonatkozik rá garancia. Költségeinket utángyártott alkatrészek választásával is csökkenthetjük.